jQuery UI slider labels -


i have following ui slider on page.

jquery( document ).ready(function( $ ) {         $( "#slider-payback" ).slider({             range: "min",             value:100,             min: 18,             max: <?php echo json_encode($max_payback); ?>,             step: 6,              slide: function( event, ui ) {                 $( "#payback-period" ).val( "" + ui.value )                 totalpayablefunc();                 monthlypaymentsfunc();             }         });         $( "#payback-period" ).val( "" + $( "#slider-payback" ).slider( "value" ) );         totalpayablefunc();         monthlypaymentsfunc();     });   

is possible add 'min' , 'max' label on slider though? i'm yet attempt because i'm unsure of best way tackle it.

thanks

i not sure external library not possible jquery slider itself.

but since need min , max header use following combination html , css.

add labels before , after slider element in html.

<label>min</label><div id="slider"></div><label>max</label> 

user below simple css

#slider {     width: 50%;     float :left; } label {     float : left; } 

jsfiddle http://jsfiddle.net/f74wzh8y/

you take @ this. jquery ui slider labels under slider


Comments

Popular posts from this blog

php - Wordpress website dashboard page or post editor content is not showing but front end data is showing properly -

How to get the ip address of VM and use it to configure SSH connection dynamically in Ansible -

javascript - Get parameter of GET request -